Thursday, December 9

Kepada Mr.B dan Ms.E

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Kehadapan Mr.B yang ku cintai,

Ingin ku nyatakan disini, bahawasanya saya ingin mengucapkan jutaan maaf kepada awak, saya tahu saya da banyak salahkan awak, padahal hakikatnya saya salah kerana menyalahgunakan awak, awak bukan untuk digunakan, tapi awak adalah tempat untuk saya menimba ilmu seikhlasnya. Ye, awak btol.... saya cakap awak hitam. saya tak sepatutnya cakap camtu. sebab pada asalnya awak tak hitam. saya yang jadikan awak camtu. Sekali lagi, maafkan saya. Tapikan Mr.B, saya juga nak mintak maaf kat awak, awak kena bekerja keras nak jadikan saya pelajar yang terbaek. Jadi, awak memang kena banyak bersabar dengan saya.

Kehadapan Ms.E yang ku sayangi,

Oh! saya malu nak mintak maaf dengan awak. sebab saya tahu. kalau saya mintak maaf, nanti mesti saya buat balek. awak tau la, saya nie fragile ok. cepat tersentuh, amat sensitif. saya tak tau saya nak salahkan awak ke tak or nak salahkan Mr.B sebab jadikan saya layan awak terok camtu. tah la Ms.E. saya memang sangat malu ok nak mintak maaf. amat amat amat malu. Oleh itu Ms.E............ saya memang belom sanggup lagi nak mintak maaf dengan awak. jangan la cakap saya ego.. saya tak ego. serious saya tak ego. saya cuma malu. cz da banyak sangat masalah yang saya buat dekat awak. Tapi, saya cuma boleh cakap saya akan cuba untuk layan awak baekbaek kali nie. Doakan saya!

Mr.B dan Ms.E saya sangat sangatsangat dengan awak2 berdua nie!!!!
serious saya tak tipu.

jangan sesekali cuba nak tinggalkan saya.
saya mati nanti.
pasti.

No comments: